Katalógus

Westdeutscher Drahtseil-Verkauf Dolezych GmbH & Co. KG

Westdeutscher Drahtseil-Verkauf Dolezych GmbH & Co. KG

  • DIN EN ISO 14001:2015
  • DIN EN ISO 9001:2015

Westdeutscher Drahtseil-Verkauf Dolezych GmbH & Co. KG

  • DIN EN ISO 14001:2015
  • DIN EN ISO 9001:2015

30.11.2021 01:11

Az utazó gumiabroncsok megfelelő rögzítése

A Dolezych gondoskodik a biztonságról az autószállítókon

Dortmund. A helyes rakományrögzítés problémája egyidős a szállítmányozási iparral. A szakértelem és a rugalmasság elengedhetetlen, mivel a speciális feladatok speciális rögzítőeszközöket és -módszereket is igényelnek. A dortmundi Dolezych vállalat a személygépkocsik és tehergépkocsik szállításához a rögzítőhevederek és a TensionController egy teljesen új generációját fejlesztette ki.

Függetlenül attól, hogy egy értékes klasszikus autóról, egy új autóról vagy egy több tonnás teherautóról van szó, a teherautók és a személygépkocsik helyes rögzítése fizikai törvényszerűségekhez kötött; számos befolyásoló tényezőt kell figyelembe venni:
A szállítást biztonságosan, a közúti közlekedési szabályok (StvO) szerint kell végezni; mindenekelőtt a kombináció nem jelenthet veszélyt a közlekedőkre.
A keletkező rögzítőerőknek egyenletesen kell eloszlaniuk a rögzítési pontokon vagy a padlólemezeken, még akkor is, ha a padlólemez és a jármű között néha kevés hely van a rögzítőhevederek megfelelő feszítéséhez. A rögzítőhorgok nem sérthetik meg a padlólemezt.

A

festék, az alumínium felnik és hasonlók szintén nem szeretik az acélhorgokat, és nagyon allergiásan reagálnak a helyes, de durva rögzítésre, ami festékkárosodással és karcolásokkal jár.
Mindent egybevetve, az autószállítás rendkívül nehéz feladat

Megfelelő rögzítés - de hogyan?

A Dolezych a TensionControllerrel ellátott, nagy teljesítményű, 35 mm-es és 50 mm-es hevederekhez való rögzítőhevedereit kifejezetten a személygépkocsik és teherautók szállítására tervezte. Az újonnan kifejlesztett hevederek kiváló kopási tulajdonságokkal rendelkeznek, és csak alacsony nyúlásuk van, kevesebb mint 4% (PES), kevesebb mint 2,5% (PES/UHMW-PE) és kevesebb mint 1,5% (UHMW-PE nagy teljesítményű Dyneema® szál). A termékek garantálják az alkalmazott előfeszítő erő optimális átvitelét és elosztását. A rögzítési pontokat egyenletesen terhelik, így helyes alkalmazás esetén például a padlólemez sérülése kizárt. A zavaró utánfeszítés nagyrészt kiküszöbölhető, mivel az előfeszítő erő a szállítás során végig megmarad. Az innovatív termékcsalád ráadásul megfelel a TÜV Süd szakértői csoport legújabb vizsgálati előírásainak (amelyek kidolgozásában a Dolezych 2018-ban kulcsszerepet játszott).

A Dolezych TensionController egy speciális tömlő, amelyet a gumiabroncs fölé helyeznek, hogy a rögzítőheveder ne érintkezzen a gumiabronccsal (a VDI 2700 B. 8.1/8.2 irányelv szerint a heveder egyetlen ponton sem érintkezhet közvetlenül a gumiabronccsal). Az új TensionController külső oldalán egy speciálisan kifejlesztett csúszásgátlóval van ellátva, hogy a gumiabroncshoz tapadjon. Ugyanakkor belülről a legjobb csúszási tulajdonságokkal pontoz, így a rögzítőheveder nagyon jól csúszik, és az alkalmazott előfeszítő erők egyenletesen oszlanak el. További előnye, hogy a heveder gyorsan és egyszerűen befűzhető. A hozzá tartozó fogaskerék racsni extra kompakt kialakítása (500 daN előfeszítő erővel) szintén kényelmes kezelhetőséget ígér még ott is, ahol kevés a hely.

A TensionController a kiemelkedő, ≥ 0,5-ös hatásfok eta értékével egyedülálló. A hatásfok azt méri, hogy a TensionController mennyire veszteségmentesen osztja el a racsnin keresztül alkalmazott előfeszítő erőt a gumiabroncson. Ez azt jelenti, hogy az eredetileg alkalmazott előfeszítő erő legalább 50 százaléka eléri a gumiabroncs "másik oldalát" - alternatív termékeknél ez az érték néha jelentősen alacsonyabb

Az Ön előnye: a TensionControllerrel gyorsabban elérheti célját

  • Gyors ellenőrzés a VDI 2700 8.1/8.2 lap és a DIN EN 12195-2 szabványnak való megfelelésnek köszönhetően
  • Nincs szükség menet közbeni utánfeszítésre - a legjobb belső csúszási tulajdonságoknak köszönhetően. Nincs a belső heveder "ragadós és csúszós hatása" a feszítés során. A TensionController-nek köszönhetően az előfeszítő erő a korábbinál lényegesen kisebb veszteséggel szállítható, a hatásfok η (eta) nagyobb.
  • A terhelési irányelveket betartják. A TensionControllerrel ellátott új rögzítőhevederek megfelelnek az OEM-gyártók, például a Daimler aktuális terhelési irányelveinek.
  • Jó, ha van: GS-tanúsítvány és kiegészítő terméktanúsítvány a TÜV SÜD szerint (ZSRAS2019/01 Reifenradsicherung szabvány)
Innovatív a hagyományok alapján

A dortmundi székhelyű Dolezych családi vállalkozás hagyományosan és szenvedélyesen foglalkozik a helyes rakományrögzítéssel. A gyártó a szakértői bizottságokban és szabványügyi bizottságokban való részvétele révén jelentős mértékben részt vesz a szabványok kidolgozásában. A Dolezych mérnökei már számos olyan terméket fejlesztettek ki, amelyek precedenst teremtettek, és amelyeket az iparág gyakran átvett és lemásolt.

A Dolezych az autószállítókon történő szállításhoz már 2018-ban a TÜV SÜD rakományrögzítési szakcsoportjával közösen kifejlesztett egy tesztberendezést, amellyel a (korábban ismeretlen) valós rögzítőerőket, amelyek az egyes gumiabroncsokon és az összes rögzítőheveder-összetevőben keletkeznek egy tisztán statikus teszt során, demonstrálni lehet. Azóta ezek a tesztek a TÜV SÜD tanúsítványok új mércéjévé váltak.
A Dolezych mérnökei az új eredményeket a személygépkocsik és teherautók rakományrögzítésére szolgáló rögzítőhevederek új generációjának kifejlesztéséhez használták fel. Ezeket az új vizsgálati előírásoknak megfelelően tesztelték, beleértve az összes alkatrészt, mint például a forgóhorgokat, a TensionController-t és a feszítőreteszeket.
A "moduláris rendszerben" a különböző reteszek és hevederek egymással kombinálhatók, és így optimálisan alkalmazkodnak a szállítójármű és a szállítandó járművek sajátos körülményeihez.

További hírek

17.08.2023 01:00

Egy különleges heveder
A rögzítőhevedereket általában a rakományok rögzítésére és rögzítésére használják. Néha azonban a nem szokványos módszerek is célba vezetnek
Fejhevederként használatos

05.07.2023 01:05

#Spotted



Nyolc méter kötéllánc egyszerűen lazán átdobva a bal vállon, ugyanakkor hat métert la...

Udo Dolezych újraválasztása elnöknek