Westdeutscher Drahtseil-Verkauf Dolezych GmbH & Co. KG
Westdeutscher Drahtseil-Verkauf Dolezych GmbH & Co. KG
30.11.2021 01:11
A Dolezych gondoskodik a biztonságról az autószállítókon
Dortmund. A helyes rakományrögzítés problémája egyidős a szállítmányozási iparral. A szakértelem és a rugalmasság elengedhetetlen, mivel a speciális feladatok speciális rögzítőeszközöket és -módszereket is igényelnek. A dortmundi Dolezych vállalat a személygépkocsik és tehergépkocsik szállításához a rögzítőhevederek és a TensionController egy teljesen új generációját fejlesztette ki.
Függetlenül attól, hogy egy értékes klasszikus autóról, egy új autóról vagy egy több tonnás teherautóról van szó, a teherautók és a személygépkocsik helyes rögzítése fizikai törvényszerűségekhez kötött; számos befolyásoló tényezőt kell figyelembe venni:
A szállítást biztonságosan, a közúti közlekedési szabályok (StvO) szerint kell végezni; mindenekelőtt a kombináció nem jelenthet veszélyt a közlekedőkre.
A keletkező rögzítőerőknek egyenletesen kell eloszlaniuk a rögzítési pontokon vagy a padlólemezeken, még akkor is, ha a padlólemez és a jármű között néha kevés hely van a rögzítőhevederek megfelelő feszítéséhez. A rögzítőhorgok nem sérthetik meg a padlólemezt.
festék, az alumínium felnik és hasonlók szintén nem szeretik az acélhorgokat, és nagyon allergiásan reagálnak a helyes, de durva rögzítésre, ami festékkárosodással és karcolásokkal jár.
Mindent egybevetve, az autószállítás rendkívül nehéz feladat
Megfelelő rögzítés - de hogyan?
A Dolezych a TensionControllerrel ellátott, nagy teljesítményű, 35 mm-es és 50 mm-es hevederekhez való rögzítőhevedereit kifejezetten a személygépkocsik és teherautók szállítására tervezte. Az újonnan kifejlesztett hevederek kiváló kopási tulajdonságokkal rendelkeznek, és csak alacsony nyúlásuk van, kevesebb mint 4% (PES), kevesebb mint 2,5% (PES/UHMW-PE) és kevesebb mint 1,5% (UHMW-PE nagy teljesítményű Dyneema® szál). A termékek garantálják az alkalmazott előfeszítő erő optimális átvitelét és elosztását. A rögzítési pontokat egyenletesen terhelik, így helyes alkalmazás esetén például a padlólemez sérülése kizárt. A zavaró utánfeszítés nagyrészt kiküszöbölhető, mivel az előfeszítő erő a szállítás során végig megmarad. Az innovatív termékcsalád ráadásul megfelel a TÜV Süd szakértői csoport legújabb vizsgálati előírásainak (amelyek kidolgozásában a Dolezych 2018-ban kulcsszerepet játszott).
A Dolezych TensionController egy speciális tömlő, amelyet a gumiabroncs fölé helyeznek, hogy a rögzítőheveder ne érintkezzen a gumiabronccsal (a VDI 2700 B. 8.1/8.2 irányelv szerint a heveder egyetlen ponton sem érintkezhet közvetlenül a gumiabronccsal). Az új TensionController külső oldalán egy speciálisan kifejlesztett csúszásgátlóval van ellátva, hogy a gumiabroncshoz tapadjon. Ugyanakkor belülről a legjobb csúszási tulajdonságokkal pontoz, így a rögzítőheveder nagyon jól csúszik, és az alkalmazott előfeszítő erők egyenletesen oszlanak el. További előnye, hogy a heveder gyorsan és egyszerűen befűzhető. A hozzá tartozó fogaskerék racsni extra kompakt kialakítása (500 daN előfeszítő erővel) szintén kényelmes kezelhetőséget ígér még ott is, ahol kevés a hely.
A TensionController a kiemelkedő, ≥ 0,5-ös hatásfok eta értékével egyedülálló. A hatásfok azt méri, hogy a TensionController mennyire veszteségmentesen osztja el a racsnin keresztül alkalmazott előfeszítő erőt a gumiabroncson. Ez azt jelenti, hogy az eredetileg alkalmazott előfeszítő erő legalább 50 százaléka eléri a gumiabroncs "másik oldalát" - alternatív termékeknél ez az érték néha jelentősen alacsonyabb
Az Ön előnye: a TensionControllerrel gyorsabban elérheti célját
17.08.2023 01:00
Egy különleges heveder27.07.2023 01:00
DoNova® a szállítószalagon05.07.2023 01:05
#Spotted
Nyolc méter kötéllánc egyszerűen lazán átdobva a bal vállon, ugyanakkor hat métert la...
08.11.2021 00:00
Emelőhevederek, kerek hevederek és rakományrögzítés szabványosítása