Hans Körber GmbH
Hans Körber GmbH
30.05.2023 13:05
Egy egyre összetettebb világban állandó változásra van szükség ahhoz, hogy ne veszítsük el a fonalat.
Ezt a változást most láthatóvá tesszük - új vállalati kommunikációnkkal. 2023 februárjától a KÖRBER teljes megjelenését alapvetően modernizáltuk és alkalmassá tettük a jövőre.
Az átdolgozott márkanévvel, egy új, optimalizált logóval, valamint egy új betűtípussal a márka arculatát különösen a digitális médiára is optimalizáljuk. Avilág változikVilágunk egyre összetettebbé válik. A társadalmi, politikai és gazdasági változások életünk szerves részét képezik. Szinte minden nap új dolgokhoz kell alkalmazkodnunk.
Ha pedig nem tartunk lépést a korral, hamar elveszítjük a fonalat. ...
és mi is változunk vele együtt. A KÖRBER is állandó változásban van. A termékeket és szolgáltatásokat továbbfejlesztjük, a jövőt egy új vállalatvezetés alakítja. Ez a fajta állandó változás elengedhetetlen, és mi aktívan foglalkozunk vele, hogy sikeres jövőt alakítsunk ki.
Ezt a változást most láthatóvá tesszük - egy új vállalati kommunikációval.Új megjelenés Az első dolog, amit biztosan észrevesz, az új logónk és az átdolgozott márkanevünk. Ez utóbbit átalakítottuk, és most már a termékkategória nevét is tartalmazza: szerelvények. Ezzel szeretnénk élesíteni profilunkat és hangsúlyozni termékportfóliónk széleskörűségét. A szóvédjegy a "Barlow" betűtípusban került beállításra. Ez a DIN-szabvány betűtípusból származik, és tipográfiai módon közvetíti a megbízhatóságra, pontosságra és minőségre vonatkozó igényünket. Jelvényünk evolúciós módon került továbbfejlesztésre: A távolságokat és a szóközöket optimalizáltuk, az íveket korrigáltuk, így technikailag pontosabbá vált. A márkaigényt tartalmazó szlogen ezentúl betűtípussal van beírva. Ez kifejezi személyiségünket és kézműves szakértelmünket.
Családi vállalkozásunkban elkötelezett emberek tevékenykednek, akik a gyártásért, a minőségbiztosításért vagy a folyamatokért felelősek. ...
bizonyított minőség. A modernizáció azonban nem korlátozódik a márkaarculatunkra. A vállalat több mint 65 éves története során sok minden változott. A munkánk minőségével szemben támasztott magas elvárások folyamatosan nőttek.
Ragaszkodunk ehhez a bevált koncepcióhoz, hogy még egy kicsit jobbá váljunk. "Az értékeket csak változással lehet megőrizni." - Richard Löwenthal (1908-91), német-angol publicista és politológus
09.07.2024 01:05
Mi vagyunk a KÖRBER.Szenvedélyesen szeretjük a kerekséget.
Olyan term&...