Kérdés a termékről
Ennél a sorozatnál elegendő egy indítási impulzus (kézi, pneumatikusan távirányított, elektromos vagy vészhelyzeti működtetés). Az indítási folyamat ezután automatikusan végbemegy. Egy speciálisan kialakított időzítési rendszer hatására a fogaskerék finoman visszahúzódik "fogat a fog előtt" helyzetben, tovább forog és újra beakad. A hálózás után az indítási folyamat automatikusan zajlik, és a gyújtási sebesség elérésekor le kell állítani. Ez történhet manuálisan vagy automatikusan egy sebességmérőn keresztül. A fogaskerék ezután rugóerővel kihúzódik a lánckerékből. Az erőátvitel a motorhajtásról a fogaskerékre egy szabadonfutón keresztül történik, amely egyúttal megvédi az indítót a dízel előzés közbeni esetleges sérüléstől. A működési elvből adódóan e sorozat indítómotorjai nem igénylik a fogaskerék és a gyűrűs fogaskerék homlokfelületének ferdítését.
Teljesítményjellemzők
- Védi a fogaskereket
- A fogaskerék és a fogaskerék peremén nincs homlokfazettázás
- Nagy indítási teljesítmény alacsony levegőfogyasztás mellett
- Lassú fordulású berendezés
- Hosszú élettartam
- Nincs szükség kenőanyagra (légüzem esetén)
- Acél és bronz fogaskerekek
- Alkalmas kézi és távvezérléshez (automatikus indítás)
- Működés szélsőséges éghajlati körülmények között is
- Robbanásbiztos